linkedin

Linkedin umożliwia budowanie wiarygodności oraz informacji poufnych od uzyskanych ekspertów z każdej branży. Ponad 30 milionów firm korzysta w celach biznesowych z aplikacji LinkedIn. Aplikacja dla służy między innymi do zatrudnienia najlepszych kandydatów, ale też jest to również wiodąca sieć społecznościowa, która ułatwia rekrutacja. Coraz więcej biznesów korzysta z możliwości Linkedin do tworzenia sieci, sprzedaży oraz łączenia się. 

Przeczytaj też: http://ventureday.pl/linkedin-dla-firm-przewodnik-krok-po-kroku/ 

Jak założyć swoją stronę na LinkedIn? 

Do stworzenia strony na Linkedin potrzebne nam będzie wcześniej założone konto osobiste na takie platformie posiadające prawdziwe dane osobowe. Musimy upewnić się, że mamy uprawnienia do stworzenia strony W imieniu firmy, dla której chcemy stworzyć konto firmowe. Tworzenie strony firmowej dostępne jest jedynie z poziomu komputera. Konto, żeby utworzyć Linkedin Page nie powinno być nowsze, niż 7 dni, a jego poziom musi być średnio zaawansowany lub wyższy. Dodatkowo sieć kontaktów powinno zawierać co najmniej kilkanaście osób.

Kiedy wszystkie te powyższe czynniki zostają spełnione, możemy utworzyć stronę firmową na LinkedIn. Rozpoczynamy od kliknięcia W ikonę „produkty”, znajdującą się w prawym górnym rogu strony. Następnie należy przewinąć do samego dołu oraz nacisnąć przycisk „stwórz stronę internetową”. 

Uzupełnienie i udostępnienie strony 

Na tym etapie przechodzimy do konfiguracji strony. Swoją stronę Linkedin z poziomu podstawowego powinniśmy przenieść na wyższy, dodając do niej więcej szczegółów. Zapewnia to odwiedzającym informacje dotyczące naszej firmy oraz poprawie ramki w wyszukiwarkach Google i Linkedin. Kiedy nasza strona jest gotowa, powinniśmy poinformować o tym innych. Teraz pracownicy będą mogli oznaczyć ją jako swoje miejsce pracy. Dzięki temu możesz podzielić się dumą z ludźmi, którzy sprawiają, że twoja firma jest całością. Dobrze jest dodać ikony mediów społecznościowych do nagłówka lub stopki swojej witryny, żeby użytkownicy mogli w łatwy sposób znaleźć stronę Twojej firmy na LinkedIn. 

Dlaczego posiadanie strony firmowej na Linkedin jest dobrą opcją? 

Posiadanie profilu prywatnego na tej platformy jest rzeczą podstawową, a aktywność w nim pozwala na osiągnięcie dobrych wyników sposób organicznych. Z kolei strona firmowa na Linkedin powinna stać się komplementarnym elementem strategii marketingowej całej organizacji. Samo posiadanie strony firmowej nie wystarcza. Taką stronę należy prowadzić w sposób przemyślany i angażujący, żeby zmaksymalizować efekty pracy. 

Zobacz też: http://trzypion.pl/jak-prowadzic-facebook-dla-firmy/ 

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here